mandag den 14. april 2008

Last FM

Last FM, The social music revolution, er blevet et medlem rigere. Faktisk var jeg allerede oprettet, men kunne ikke huske mit brugernavn... Desuden har jeg, på trods af oprettelsen, aldrig rigtigt fået brugt Last FM. Nu har jeg fået tilføjet noget musik, og gudskelov for hørebøfferne i Møldrup. Nu er BorgerService godt nok gået hjem, men jeg tvivler på, at vi deler musiksmag.

Last FM er smart, jeg kan rigtig godt lide gratis tjenester (man er vel jyde!), og LAST FM har rigtig meget at byde på. Det kan godt være en smule problematisk, for jeg har altid meget svært ved at beslutte mig, når jeg har for meget at vælge imellem. Og det er der da i den grad på Last FM.

Jeg kan ikke få lov at installere programmet her i Møldrup, men det kunne jeg dog derhjemme. Idéen med, at programmet selv finder ud af, hvad man hører og tilpasser kanalerne derefter er rigtig smart. Jeg ved dog ikke, om jeg får det brugt. Vi har investeret i en stor iPod derhjemme og har rippet alt vores musik derover. Nogle vil måske mene, at charmen går af det når man ikke selv sætter cd'ere på anlægget - jeg vil mene, at min støvallergi har godt af, at cd'erne er pakket væk. Og så er det meget nemt at gribe den lille iPod og smide den til anlægget i bilen eller tage den med på ferie med de små eksterne højtalere... Fagre nye verden!

1 kommentar:

Stine sagde ...

Nu har jeg sørme fået min første ven på Last.FM - tak Mie :-)