torsdag den 10. januar 2008

del.icio.us

Jeg har hørt om del.icio.us før, men jeg må indrømme, at jeg aldrig rigtigt har fået taget mig sammen til at sætte mig ind i tjenesten. Det er uden tvivl smart, at man kan bookmarke websider på nettet i stedet for lokale computere, men efter jeg er begyndt at bruge en RSS læser har jeg ikke følt det store behov.

Nu har jeg dog oprettet mig som bruger. I Hammershøj, hvor jeg sidder nu, har jeg dog undladt at installere værktjslinien. Dels bryder skolebibliotekarerne sig ikke om når pc'en fyldes med alt muligt mærkeligt og dels er pc'en meget gammel og ustabil. Ind imellem går den fuldstændig kold og så er det svært at være moderne bibliotekar ;) At gemme websider må vente til jeg sidder ved min egen pc, hvor knapperne kan installeres.

Ingen kommentarer: